Külpiaci asszisztenst keresünk főállásban, hosszútávra, azonnali kezdéssel
Feladatok:
- Irodavezetés (15 fős cég belső folyamatainak támogatása; heti 6 óra)
- Adminisztrációs feladatok (postai ügyintézés, belső beszerzések menedzselése)
- Külpiaci asszisztensi feladatok (fordítás, marketing eszközök és a social media felületek – LinkedIN és Facebook kezelése, külföldi utazások menedzselése)
- Külföldi kiállításokon való részvétel
- Projektmenedzsment támogatása (ajánlatok, szerződések készítésének, beadásának, folyamatkezelésének háttérfolyamataiban való közreműködés)
Elvárások:
- Gazdasági, marketing vagy műszaki végzettség
- Magabiztos angol nyelvtudás (beszédben és írásban egyaránt)
- 1-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Precíz munkavégzés
- Magabiztos Office ismeretek: Excel, Word, PowerPoint
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Strukturált gondolkodás
- Kreatív es önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség
- Jó fogalmazási és íróképesség (magyar, angol)
- Terhelhetőség, jó stressz tűrő képesség
- Dinamizmus, csapatszellem
Előnyök:
- Felsőfokú gazdasági, marketing vagy műszaki végzettség
- Magabiztos német nyelvtudás (beszédben és írásban egyaránt)
- CRM, projektmenedzsment rendszerek ismerete
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Valódi szakmai kihívás, sokrétű és komplex feladatok
- Folyamatos oktatási, képzési lehetőségek
- Teljesítménytől függő gyors karrierlehetőség
- Külföldi kiállításokon való részvétel
- Kiegyensúlyozott, pozitív munkahelyi légkör
Munkavégzés helye:
- NETIS Informatikai Zrt., Budapest
Jelentkezés:
Amennyiben szeretne munkatársunk lenni, kérjük küldje el fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát az email címre.