Külpiaci asszisztenst keresünk főállásban, hosszútávra, azonnali kezdéssel

Feladatok:

  • Irodavezetés (15 fős cég belső folyamatainak támogatása; heti 6 óra)
  • Adminisztrációs feladatok (postai ügyintézés, belső beszerzések menedzselése)
  • Külpiaci asszisztensi feladatok (fordítás, marketing eszközök és a social media felületek – LinkedIN és Facebook kezelése, külföldi utazások menedzselése)
  • Külföldi kiállításokon való részvétel
  • Projektmenedzsment támogatása (ajánlatok, szerződések készítésének, beadásának, folyamatkezelésének háttérfolyamataiban való közreműködés)

Elvárások:

  • Gazdasági, marketing vagy műszaki végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás (beszédben és írásban egyaránt)
  • 1-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Precíz munkavégzés
  • Magabiztos Office ismeretek: Excel, Word, PowerPoint
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Strukturált gondolkodás
  • Kreatív es önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség
  • Jó fogalmazási és íróképesség (magyar, angol)
  • Terhelhetőség, jó stressz tűrő képesség
  • Dinamizmus, csapatszellem

Előnyök:

  • Felsőfokú gazdasági, marketing vagy műszaki végzettség
  • Magabiztos német nyelvtudás (beszédben és írásban egyaránt)
  • CRM, projektmenedzsment rendszerek ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Valódi szakmai kihívás, sokrétű és komplex feladatok
  • Folyamatos oktatási, képzési lehetőségek
  • Teljesítménytől függő gyors karrierlehetőség
  • Külföldi kiállításokon való részvétel
  • Kiegyensúlyozott, pozitív munkahelyi légkör

Munkavégzés helye:

  • NETIS Informatikai Zrt., Budapest

Jelentkezés:

Amennyiben szeretne munkatársunk lenni, kérjük küldje el fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát az email címre.